4.10.13

I LOVE STAMPS



En toen kwam ik de stempelgalerie in gelopen.. Een walhalla voor stempel liefhebbers. Maar natuurlijk ook voor POST liefhebbers, want wat is er leuker dan je mooie kaartjes en brieven voorzien van de mooiste, leukste en grappigste stempels?

Ik heb mijzelf blij gemaakt met twee postcrossing stempels, een airmail stempel en een postzegelrandje. Wil jij een stempelkaartje in de brievenbus of iemand anders blij maken met een kaartje op de deurmat? Stuur me dan een mailtje.

Het motto van de stempelgalerie:
'Ik stempel dus ik ben'.


 

3 opmerkingen:

lien zei

Oh wat geinig die Postcrossing-stempels, die heb ik nog niet eerder gezien!! Erg leuk! Groetjes Carolien

Anoniem zei

Heerlijke winkel hè! Ik blijf lachen om de Beatrix postzegel met 'ontvanger betaalt' tekst er op. Maar ik heb ook een lege postzegel en een poststempel. Genoeg keuze!

Emine Pala zei

Hoi Jeanette,

We hebben elkaar ontmoet in Houten, tijdens het netwerkbeurs.
Ik heb ook een kleine collectie stempels en ben er dol op (scrapbooker geweest).
Mooiste creaties kan je ermee maken.

Erg mooie blog.
Was heel fijn om je te ontmoeten.

Groetjes Emine Pala (!K-fullness)

Ps: Foto van Ahmet en mij zijn prachtig geworden. Dank je wel.